Vatandaşların belediyelerden talep ettikleri hizmetlerin, bilgilendirmelerin tek noktadan karşılanarak yönetildiği, takip edilebildiği ve ilgili hizmetlerin ne zaman sonuçlanacağı hakkında kendilerine bilgilendirmelerin yapılabildiği ayrıca sonuçlanan işlerin memnuniyet ölçümlerinin takip edilerek süreç iyileştirmelerinin yapılmasına olanak sağlayan çözüm merkezidir. Sosyal Medya akışını takip ederek talep ve şikayetlerin otomatik akışını sağlayarak büyük bir yenilik katmıştır.
Süper Hizmet çözümü belediyelere;
Vatandaşların talep ve şikayetlerini yönetir.
Vatandaşların memnuniyetlerini değerlendirir.
Kurumun hizmetlerini ölçekler.
Kurumun personel performansını ölçer.
Kuruma karar destek noktalarında bilgi sunar.
Kurumun ulaşılabilir olmasını sağlar.
Değiştirilebilir süreç yönlendirmeleri.
Seri ve Paralel iş süreçleri.
Özelleştirilebilir bilgilendirme mesajları.
Sürece ait sınırsız işlem ve durum tanımlayabilme.
Sınırsız anket tanımlayabilme.
Çoklu dil ve bölge desteği.
İzleme ve bildirim servisleri.
Vatandaş Açısından;
Kurumlar Açısından;
Kurumlar Arası Entegrasyon Açısından;
Web ve Mobil Teknolojiler;
Çalışma Altyapısı;